vrijdag 7 november 2014

Mijn eerste.


Hallo lezers,

Jullie zullen wel denken, ja hoor daar heb je weer zo'n iemand die een blog begint over de natuur.
Ja dat klopt zo'n iemand ben ik inderdaad. Ik heb er wel lang over na gedacht voordat ik er aan begon, maar waarom zou ik het niet doen ?

Ik vind het leuk om foto's te maken en met een kort verhaaltje erbij duidelijk te maken waar en waarom ik de foto's heb gemaakt.

Ik ben dan ook van plan om elke dag een verhaal en 1 of meerdere foto's te plaatsen.
Ik wil graag mijn foto's en verhalen met jullie delen en hoop ook dat jullie laten weten wat jullie er van vinden.

Dan wil in nu gelijk mijn eerst gemaakte natuurfoto met jullie delen dat is dit leuke groene beestje.
Ik weet niet wat voor insect dit is dus heb jij enig idee? Dan zou ik het leuk vinden als je het laat weten in een reactie.

Aan deze eerste foto zit ook een leuk verhaal, maar die zal ik nu niet opschrijven want mijn eerste blog is al lang genoeg, misschien later.
Mijn eerste natuurfoto.
Ik zou het leuk vinden dat jullie mij gaan volgen en dat jullie samen met mij de blog beter maken. Ik heb zoveel ideeën dus ik kan voorlopig nog wel vooruit met de blog, maar nieuwe ideeën zijn altijd welkom.
 
Groetjes, 

Michel


3 opmerkingen:

  1. Lijkt mij een Groene wants Michel, leuk zo van voren genomen.

    Groeten Ralph

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat je gelijk hebt. Ik heb even wat afbeelding bekeken maar als dit niet de Groene wants is weet ik het ook niet meer!
      Bedankt voor je reactie.

      Groeten Michel

      Verwijderen
  2. Veel succes met je nieuwe blog! Ik ga het volgen.
    Deze groene stinkwants is in ieder geval een prima macro!

    BeantwoordenVerwijderen