vrijdag 7 november 2014

Dicht bij huis

Ik ben vanmorgen rustig wakker geworden en na een lekker bakje koffie ben ik achter de laptop gekropen. Ik wou me vandaag nog meer gaan verdiepen in de wereld van de bloggers. Na veel verhalen en foto's te hebben gezien besloot ik door het gerommel van mijn maag te gaan eten. Tijdens het eten besefte ik me dat ook ik vanaf vandaag elke dag een verhaal met foto's zou plaatsen op mijn blog en dat ik dus nog wel foto's moest gaan maken.

Ik heb veel na gedacht over mooie plekken hier in de buurt, er zijn genoeg maar toch besloot ik dicht bij huis te blijven. Ik ben mijn tuin in gelopen en ontdekte meteen dat het toch erg koud was.
Ik keek om mij heen in de hoop dat ik een mooi moment of object zag om een foto van te maken.
Er was niks te zien geen vogel, insect of bloem nee helemaal niks. Ik ben achter in mijn tuin gaan staan en kon zo de hele tuin bekijken, maar nee nog was er niks te zien. Het enige wat ik zag waren bruine van de bomen afgewaaide bladeren.

Ik besloot om toch naar binnen te gaan en een andere plek te gaan zoeken, maar toen zag ik tussen alle bruine bladeren op de grond nog 1 madeliefje staan. Die moest ik wel op de foto nemen en ben er bij gaan zitten. Door de koude wind ging het madeliefje veel heen en weer. 

Ik ben geen ervaren fotograaf en heb ook geen dure camera's met veel verschillende grote lenzen. Doordat de wind maar niet ging liggen en het madeliefje maar bleef bewegen kon ik geen scherpe foto maken. 

Ik vond het jammer en ben naar binnen gelopen. Ik hoopte dat de wind wat minder zou worden aan het einde van de dag. Dit was helaas niet het geval en ben mijn foto's maar even gaan bekijken. Hier kwam ik toch een foto tegen die niet helemaal helder, maar toch leuk is geworden. 

Ik zou graag in een reactie van jullie willen krijgen over wat jullie er van vinden.
 

In de tuin is dus verder niks meer te beleven en ga daarom morgen ook wat verder van huis zoeken naar mooie plaatjes. Vind je mijn verhalen leuk dan is het misschien een idee om morgen mijn nieuwe verhaal te lezen. 

Tot morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten