vrijdag 7 november 2014

Ik mis de zomer

Ik mis de zomer.

Ik zat wat door mijn foto's te scrollen toen ik foto's tegen kwam van de zonsondergang midden in de zomer van 2014. Hoewel er nu ook een mooie tijd van het jaar aanbreekt en de herfst al echt begonnen is mis ik de zomer wel. Lekker in de zon en lekker naar het strand.

Oke, hier kunnen we niks aan veranderen, maar om even terug te gaan naar de zomer wil ik toch wat foto's met jullie delen.



Twee foto's om heerlijk in weg te dromen en je af te vragen wat er aan de overkant allemaal gebeurt en hoe het er daar uit zal zien daar in de duisternis. Helaas was het bewolkt en was de zonsondergang niet helemaal helder, maar die bewolking maakt de foto wel spannender of denken jullie daar anders over ?

Er was een moment dat de zonsondergang toch wel erg mooi was en hier heb ik wat foto's van proberen te nemen.



Dus nou ga ik de zomer afsluiten en rustig afwachten op de volgende. We gaan de heerlijke wintertijd tegemoet. 

Hou mijn blog in de gaten voor nieuwe verhalen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten