zaterdag 8 november 2014

Ik weet het!!

Ik ben er uit, ik weet hoe en wat ik in het vervolg ga posten op mijn blog.
Jullie moeten weten dat ik wel eens wisselvallig kan zijn en als ik ergens aan begin dat ik denk dat het altijd beter kan. Dit is natuurlijk ook wel goed want hiermee verbeter ik mijn blog steeds meer, maar soms is het ook wel vervelend. Nu heb ik al een paar verhalen geplaatst op mijn blog en nu denk ik weer het moet anders.
Dit doe ik om het voor jullie als lezers leuker te maken.

Ik heb besloten om verhalen te schrijven over wat ik heb meegemaakt die dag of over wat ik heb gelezen of gezien. Het blijft wel op natuur gebied dus het is niet zo dat jullie nou ineens mijn persoonlijke leven gaan lezen. Wees maar niet bang.

Ook heb ik besloten me niet aan vaste tijden te houden. Ik plaats gewoon op elk moment van de dag wat er in me opkomt zo worden volgens mij de verhalen leuker en korter. Wel probeer ik elke dag 1 of meerdere blogs te plaatsen. Er komt dus wel dagelijks minimaal 1 nieuw verhaal.

Ik hoop dat jullie nu genoeg op de hoogte zijn over het vervolg van mijn blog. Als er nog vragen zijn hoor ik die graag per reactie.


Groetjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten